vrijdag 29 oktober 2010

Kostuums voor Halloween

Vorige week kreeg ik (omdat mijn ventje 't zo mooi had gevraagd), van mijn schoonma de naaimachine mee, omdat ik na het lezen van zo veel leuke (naai)blogs, ook wel eens wilde weten of het iets voor mij was.

En ja hoor... ik vond het superleuk.
Ik had al een idee in mijn hoofd, en natuurlijk wilde ik dat natuurlijk uitvoeren. 
En het resultaat :


En dan vond ik het jammer dat Ilian niets had, dus ging ik voor Ilian ook aan de slag.
Mijn eerste idee ging een beetje verkeerd, ik wilde aan het kleed een kap, en dat was eigenlijk best goed gelukt, maar... toen mocht Ilian het kleed passen en was de kap veel te klein.  Er moest dus een andere oplossing komen, en die is een beetje mislukt... De muts moest eigenlijk mooi rond zijn, maar dat is het dus niet echt geworden, maar ik had niet genoeg stof meer om opnieuw te beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania